fryckstrands.blogg.se

Fredag 8/9

Vi tog det lugnt på morgonen fast vi vaknade tidigt ändå pga takrenovering hemma hos Desi. 
Efter frukost så åkte vi fyra till Hollywood blv för att titta på stjärnorna på trottoaren och handavtrycken. 
Vi hittade Donald Trumps stjärna och den var i mycket sämre skick än de andra stjärnorna. Rebecca gick fram och hoppade på den och en man som stod bredvid applåderade och skrattade och sa yes yes!💜

Tjejerna gick på Madame Tussauds och det fanns många olika vaxdockor. Det som jag tyckte var mest minnesvärt var faktist E.T för det var min första biofilm med min mamma 1982. 💜roligt att kunna få ta kort med honom. 😊

Killarna gick på Ripley's believe it or not.

Vi åkte sedan till Rodeo drive, jag fick parkera på gatan, vår fina hyrbil Toyota sequoia bland lamborghini, Bentley och andra lyxiga bilar. Även en liten u-sväng med skrikande däck blev det på den exklusiva gata. 😜👍🚗

Några fler fina familjebilder blev det också, hurra för selfiestick!

Sedan var det dags för mig att få göra en sak jag har velat göra länge. Leta på flickorna Kardashians affär Dash, allt var så dyrt men jag ville köpa något så det blev den dyraste nyckelringen jag någonsin köpt.

En tripp till Griffith Observatory hann vi också med tog bilder på Hollywood skylten. Vi gick även runt och in i själva observatoriet och tittade lite. Det är en otroligt fin utsikt därifrån över LA. 

Efter utflykterna var Rebecca och Niclas duktiga och pluggade. 

Middag på Mels, Rebecca fick sin mat i en fin bil. 

På vägen hem så gick vi in i en affär och Eve var i sitt esse. 😜💜

En fin bild på Leila tagen av Niclas. 

Ett litet husdjur. 😊

Skriv inläggstext