fryckstrands.blogg.se

Söndag 17/9

På förmiddagen åkte vi till ett ställe och killarna åkte gokart. De körde en inbördes tävling som Andreas vann, Michael kom 2:a och Niclas 3:a.

Andreas= Andy
Michael= Wiseness
Niclas= fryckis
 
Rebecca ville också åka men inte själv, på detta ställe kunde man inte åka 2st i samma gokart som man kan på Öland. Hon valde att avstå att åka men var inte glad över det. Då bestämde vi att Desi, Rebecca och jag skulle göra ngt bara vi när de kom åter hem igen efter en Babyshower. 

Skriv inläggstext 

Medan de var borta på babyshower så passade jag på att köra en timmes Tabata pass i trädgården. Tyvärr har det inte blivit mycket av denna vara så det var lite jobbigt men jag kämpade på. 

Jag hittade inte mina träningskläder så antingen har jag glömt dem hemma eller lagt dem på ngt bra ställe som jag hittar när vi packar ur hemma. 

Desi hade beställt fjärilslarver på nätet. Sedan fick man en nätförvaring där man kunde ha sina färdiga fjärilar i. Coolt!

Då var det dags för oss tjejer att åka iväg på pedikyr, det var första ggn för både Rebecca och mig. 

Vi fick sitta i massagestolar och de fixade och trixande med fötterna och naglarna. 
Rebecca fick även blommor på sina tår gratis, för hon som gjorde det tyckte att Rebecca skulle få en bra första upplevelse. 
Ny var Tebecca glad att hon inte ville köra gokart för hon tyckte detta var så skönt och mysigt. 

På kvällen var det lite mys både med djur och barn.Kramkalas...